Oficjalna strona sekcji rugby KS Posnania Poznań
slide01 slide01 slide01 slide01
NABÓR DO
SEKCJI RUGBY
NABÓR
AKTUALNOŚCI !

POSNANIA_RUGBY 7

BLACK ROSES

SARMACI RUGBY

JESTEŚMY TUTAJ

ODWIEDZILI NAS
free counters
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
POSNANIA RUGBY CLUB

KS POSNANIA POZNAŃ

SPONSORZY

WSPÓŁPRACA

PATRONAT MEDIALNY

WSPÓLNIE PRZECIW BIAŁACZCE

Nasza strona
Działamy:
AKADEMICKI TURNIEJ RUGBY "7"
Z przyjemnością zapraszamy do Konstancina na kolejną edycję Akademickiego Pucharu Polski Rugby 7 - „Konstancin Cup", który odbędzie się 11 czerwca 2011 roku w Oborach k/ Konstancina. Organizatorami turnieju jest K.S. AZS AWF Warszawa oraz Polska Agencja Rozwoju Rugby. Patronatu turniejowi udzielili Jego Magnificencja Rektor SGGW oraz Burmistrz Konstancina.

Poniżej prezentujemy regulamin turnieju.


R E G U L A M I N
FINAŁU AKADEMICKIEGO PUCHARU POLSKI
W RUGBY 7 OSOBOWYM
NA ROK 2011


1. Termin i miejsce zawodów: 11 czerwca 2011 ( sobota) boisko LKS Skra Obory k/ Konstancin Jeziorna, woj. Mazowieckie

2. Organizator: KS AZS – AWF Warszawa i Polska Agencja Rozwoju Rugby . Koordynatorem imprezy jest ZŚ AZS Warszawa. Dyrektorem turnieju jest Jarosław Nowicki tel.+48516 060 819 email: noviki1@wp.pl

3. Program: organizatorzy przewidują udział 8-12 drużyn. W zależności od ilości zespołów, zostaną one podzielone na grupy w których zespoły grają w systemie „każdy z każdym” Przewidziane są eliminacje grupowe, półfinały i finały. Zawody będą rozegrane w ciągu jednego dnia. Rozstawienie ( losowanie) do grup dokona Komisarz zawodów w porozumieniu z ZŚ AZS Warszawa.

4. Sposób przeprowadzenia zawodów: Turniej będzie rozgrywany wg przepisów IRB oraz PZR uwzględniających „rugby 7”. Drużyna złożona jest z 7 zawodników biorących udział w grze oraz 3 rezerwowych. Czas trwania jednego spotkania 2 x 7 minut ( 14 minut) z 1 minutowa przerwą. Dotyczy to gier eliminacyjnych oraz półfinałów. W finale czas gry 2 x 10 minut z 2 minutową przerwą.

Formacja młyna: składa się z 3 zawodników z każdej drużyny, związanych ze sobą barkami , aż do momentu wyjścia piłki z młyna.

Formacja autowa: bierze w niej udział po 2 zawodników z każdego zespołu.

Drużyna która zdobyła punkty rozpoczyna grę ze środka boiska z kopnięcia nogą tj. drop-goal.
Po punktach zdobytych przez przyłożenie zawodnik tej drużyny wykonuje podwyższenie z drop-goala.
Wszelkie wykroczenia karane są rzutem wolnym w miejscu ich popełnienia.

5. Zasady uczestnictwa: w zawodach mogą uczestniczyć zespoły zarejestrowane w AZS, których gracze są członkami AZS ( tj: studenci absolwenci, pracownicy naukowi, członkowie AZS). Do zawodów dopuszczeni są zawodnicy którzy ukończyli 18 lat ( roczniki 1993).
Weryfikacja zawodników nastąpi w dniu zawodów na podstawie legitymacji członkowskich AZS oraz aktualnych badań lekarskich.
Zespół składa się z maksymalnie z 10 zawodników oraz trenera i kierownika.
Drużyny zobowiązane są do posiadania 2 kompletów strojów w różnych kolorach.

6. Punktacja: O kolejności zajętych miejsc przez zespoły decyduje suma punktów uzyskanych wg zasady:
a) zwycięstwo – 3 pkt.
b) remis – 2 pkt.
c) przegrana – 1 pkt.
d) za mecz nierozegrany lub walkower 0 pkt.
W grach eliminacyjnych w danych grupach o kolejności miejsc decydują
następujące czynniki :
a) ilość zdobytych dużych punktów
b) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi
c) nałożone kary ( ilość czerwonych i żółtych kartek)
d) ilość przyłożeń
e) ilość zdobytych małych punktów
f) większa różnica miedzy punktami zdobytymi i straconymi

W meczach półfinałowych oraz finale w przypadku remisu w regulaminowym czasie gry, rozgrywana jest dogrywka 2 x 3 minuty.
Drużyna która zdobędzie pierwsza punkty – wygrywa mecz.

7. Nagrody: Puchary i dyplomy za miejsca 1-3, dyplomy za miejsca pozostałe oraz nagrody dla najlepszych zawodników

8. Zasady finansowania: koszty organizacyjne turnieju ponosi KS AZS- AWF Warszawa.
Wpisowe od uczestników wynosi 30 zł od osoby ( tj. 360 zł od zespołu), wydawane będą stosowne potwierdzenia wpłat wpisowego.
Istnieje możliwość zakwaterowania drużyn przyjezdnych w dniu poprzedzającym turniej. Koszty i miejsce do uzgodnienia z drużynami zainteresowanymi. Koszty podróży ponoszą zgłoszone zespoły.
Organizatorzy gwarantują napoje oraz posiłek po zawodach.

9.Zgłoszenia drużyn: na adres organizatora w terminie do 5 czerwca 2011 roku.

ZAPRASZAMY !!!


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?